Belépés
Aktuális

Papírgyüjtés

2018-06-01
Adminisztrátor
60
Az iskola a hagyományokhoz híven idén is megrendezi a PAPÍRGYŰJTÉST!

Nyári napközi felmérés

2018-05-29
Adminisztrátor
1
73

Gyermekekért Plusz Alapítvány

2018-05-18
Adminisztrátor
54

Futófesztivál 2018

2018-05-15
Adminisztrátor
324

Jótékonysági bál

2018-02-10
Adminisztrátor
335

Felhívás

2017-12-05
Adminisztrátor
179
IDŐPONT VÁLTOZÁS: TÉRÍTÉSI  DÍJ PÓTBEFIZETÉS 

Étkezési díj befizetés

2018-06-01
Adminisztrátor
557
Felhívás!

Te szedd! Önkéntesen a tiszta Magyarországért!

2017-09-15
Adminisztrátor
203

XXVIII. Zrínyi Ilona matematikaverseny

2017-09-05
Adminisztrátor
213

Internetes matematikaverseny

2017-09-05
Adminisztrátor
226

Bolyai matematika csapatverseny

2017-09-05
Adminisztrátor
323

Megyei matematikaverseny

2017-09-05
Adminisztrátor
228

Tudásbajnokság

2017-09-05
Adminisztrátor
290

TÉRÍTÉSI DÍJ BEFIZETÉS

2017-08-24
Adminisztrátor
298

Felíhvás!

2017-08-24
Adminisztrátor
234
A 2017/2018. évi Térítési díjbefizetéssel, és nyilatkozat megtételével egy időben kérjük befizetni az ISE TAGDÍJAT, melynek összege 1000 Ft/tanuló.
Sulinet hírmagazin

eTwinning Éves Konferencia Varsóban

Mon, 16 Jul 2018 13:20:00 GMT
Az idei eTwinning Éves Konferenciát 2018. okt. 25-27. között rendezik meg Varsóban.

Ötleteket várnak

Wed, 11 Jul 2018 08:42:00 GMT
Fókuszban a mindenki számára elérhető innovációk

SZÍNES TUDOMÁNY, IZGALMAS FORRÁSOK: SCIENTIX

Tue, 03 Jul 2018 06:00:00 GMT
Legyen szó a szerzetesek tintájáról, a szervátültetésről vagy a fekete lyukak felépítéséről a Scientix portál számos forrást nyújt a pedagógusoknak.

COMING SOON. Új formában az eBiztonság Minősítés!

Fri, 22 Jun 2018 10:39:00 GMT
Hat év után új formát kap az eBiztonság Minősítés. Július elején új külsővel, megújult honlappal és funkciókkal érkezik az eSafety Label.

eTwinning Szeminárium Németországban

Thu, 21 Jun 2018 14:17:00 GMT
Az eTwinning Németországi Szolgáltató Pont szakmai továbbképző és partnerkereső találkozót szervez Bad Honnefben 2018. szeptember 27-29. között.

MTMI tanári kérdőív

Wed, 20 Jun 2018 08:13:00 GMT
A European Schoolnet a partnerei támogatásával nemzetközi felmérést készít a 10-19 éves diákokat tanító pedagógusok között.

MOOC detektív

Thu, 07 Jun 2018 15:38:00 GMT
Vizsgáljuk meg közelebbről a nyílt oktatási kurzusokat!

eTwinning nyári tábor

Thu, 07 Jun 2018 11:59:00 GMT
Az eTwinning Nemzeti Szolgáltató Pont 2018. július 9-12. között, 4 napos eTwinning tábort szervez kezdő eTwinningezőknek.

eTwinning Magyarország Verseny 2018

Mon, 04 Jun 2018 21:44:00 GMT
Az eTwinning magyarországi Szolgáltató Pontja minden évben versenyt hirdet a programban résztvevő magyar pedagógusok számára.

5 stratégia 'MOOC'-olók számára

Mon, 04 Jun 2018 21:17:00 GMT
Az online tanulás főleg a MOOC-ok estében megterhelő lehet...

A hétvégi házi feladatok és iskolai dolgozatok szabályai

2017-10-29
Adminisztrátor
184
Iskolánkban a házi feladatok meghatározásával kapcsolatosan az alábbi szabályok érvényesülnek:
  • a házi feladatok legfontosabb funkciója a tanórán feldolgozott tananyaghoz kacsolódó gyakorlás (készség- és képességfejlesztés), valamint a tananyaghoz kapcsolódó ismeretek megszilárdítása,
  • a házi feladat megoldásának rendszeres ellenőrzése és javíttatása kulcsfontosságú,
  • hétköznapokon nagyobb lélegzetvételű írásbeli házi feladat elkészítéséhez elegendő idő (több nap) álljon rendelkezésre
  • az első – negyedik évfolyamon a tanulók hétvégére (szombatra, vasárnapra), valamint a tanítási szünetek idejére, legfeljebb egyénre szabott, szorgalmi feladatot kaphatnak.
  • felső tagozaton a hétvégére feladott házi feladat mennyisége ne legyen több, mint egy átlag tanítási napon feladott házi feladat
  • az ötödik – nyolcadik évfolyamon a tanulók a tanítási szünetek idejére — a szokásos (egyik óráról a másikra esedékes) feladatokon túl — nem kapnak sem szóban, sem írásban házi feladatot.
 
Az írásbeli és a szóbeli házi feladatok meghatározásának korlátai és elvei:
  • Valósuljon meg a szóbeli és az írásbeli feladatok arányos elosztása. 
  • Nem adható olyan házi feladat, amelyet a tanuló életkora és meglévő ismeretei birtokában önállóan nem tud elvégezni.
  • Órai feldolgozásra tervezett teljes tananyag nem adható házi feladatnak.
  • A házi feladat előkészítése, és kijelölése során egyértelműnek kell lenni, hogy a feladat mindenki számára kötelező házi feladat, házi dolgozat, vagy választható szorgalmi feladat.
  • A szorgalmi feladatra adott osztályzat csak abban az esetben számítható be a tanuló érdemjegyébe, ha azt a tanuló kéri.
 
 
A beszámoltatás rendje és formái
 
Valamennyi tanuló elsajátított tudásának szintjét vizsgáljuk a következő ellenőrzési formákkal:
•          házi feladatok elvégzése
•          írásbeli felelet
•          témazáró dolgozat, tudásszintmérő, teszt
•          iskolai füzet, munkafüzet, munkatankönyv ellenőrzése

Az értékelésnél egységes jelzéseket használunk, hogy a szülő követni tudja, melyik jegy milyen súlyú. Minden írásbeli munka esetében köteles a pedagógus a helyesírást is javítani.
 
  • Diagnosztikus méréseket végzünk : tanév elején
  • Formatív (fejlesztő) értékelés: folyamat minél több pontján kapjunk információt a tanulók előrehaladásának mértékéről,
  • értéke egyenlő a szóbeli feleletekével
  • írásbeli feleletek száma egy tanítási napon 3-nál több nem lehet ( 2 témazáró + 1 más jellegű beszámoltatás pl. szódolgozat…)
  • Szummatív értékelés: hosszabb, összefüggő tananyagegység végén, lezáró, összegző értékelés
  • a tanulói teljesítményt a követelményekhez viszonyítja,
  • egy napon 2-nél több témazáró dolgozat nem íratható, megíratás időpontját kötelező előre bejelenteni
  • dolgozatokat minden pedagógus köteles kijavítani  a megíratást követő két héten belül
  • Elégtelen eredmény esetén a pedagógus még egyszer megírathatja a témazáró dolgozatot,
  • félévi,- és év végi minősítésnél a témazáró dolgozatok eredményei nagyobb hangsúlyt kapnak, mint a szóbeli, illetve írásbeli feleletek eredményei.
 
Szóbeli beszámoltatás   
 
  • A tanulók szóbeli kifejezőkészségének fejlesztése érdekében a nevelők többször ellenőrzik a követelmények elsajátítását szóbeli felelet formájában. Ennek érdekében egy-egy tantárgy esetében negyedévenként minden tanulónak legalább egyszer kell felelnie szóban, a kevés óraszámú tantárgyak esetében félévente.

Facebook

Weboldal készítés: uniti.huKövess minket Facebookoninfo@lajosmizseiskola.hu - © Minden jog fentartva - honlap adatok