Belépés
Aktuális

FELHÍVÁS

2019-03-14
Adminisztrátor
11
Felhívás a Kecskeméti Tankerületi Központ fenntartásában működő általános iskolákba történő beíratásra

Hit- és erkölcstan tájékoztató

2019-02-20
Adminisztrátor
55

Iskolai jótékonysági bál 2019

2019-01-15
Adminisztrátor
169

Matematika háziverseny

2018-11-21
Adminisztrátor
126

Meghívó

2018-11-07
Adminisztrátor
143
MEGHÍVÓ A LAJOSMIZSEI FEKETE ISTVÁN SPORTISKOLAI ÁLTALÁNOS ISKOLA SZERETETTEL VÁRJA A NAGYCSOPORTOS GYEREKEKET ÉS HOZZÁTARTOZÓIKAT BEISKOLÁZÁSI PROGRAMJAIRA!

Papírgyűjtés

2018-10-20
Adminisztrátor
186

Tájékoztató

2018-10-18
Adminisztrátor
187

Bolyai Matematika Csapatverseny

2018-09-05
Adminisztrátor
217
Iskolánk tanulói közül 4 fős csapatok jelentkezését várjuk a versenyre 2018. szeptember 14-ig a tanítóknál, szaktanároknál.

Tájékoztatás a szülők részére

2018-08-18
Adminisztrátor
2
648

Papírgyüjtés

2018-06-01
Adminisztrátor
251
Az iskola a hagyományokhoz híven idén is megrendezi a PAPÍRGYŰJTÉST!

Nyári napközi felmérés

2018-05-29
Adminisztrátor
1
260

Gyermekekért Plusz Alapítvány

2018-05-18
Adminisztrátor
249

Futófesztivál 2018

2018-05-15
Adminisztrátor
625

Jótékonysági bál

2018-02-10
Adminisztrátor
607

Felhívás

2017-12-05
Adminisztrátor
370
IDŐPONT VÁLTOZÁS: TÉRÍTÉSI  DÍJ PÓTBEFIZETÉS 
Sulinet hírmagazin

Kulturlális forradalom az osztályteremben

Wed, 20 Mar 2019 08:50:00 GMT
Mi is az Europeana? Virtuális Múzeum vagy Európa Kollektív Emlékezete?

Rekord az EU Code Week-en!

Tue, 26 Feb 2019 07:00:00 GMT
Az Euróai Biztosság által támogatott EU Code Week 2018-ban rekordot döntött a több mint 43 000 eseménnyel és a 2,7 millió résztvevővel.

A digitális pedagógia varázslatos világa

Mon, 25 Feb 2019 07:00:00 GMT
Az eTwinning Magyarországi Szolgáltató Pontja 2018 tavaszán is változatos témájú webináriumok keretében nyújt szakmai továbbképzési lehetőségeket.

Még több tudomány, új magyar nyelvű források

Fri, 22 Feb 2019 14:59:00 GMT
Mi az az asztroköltészet? Hogyan illusztráljuk az évszakok váltakozását egy narancs segítségével? Mi a matematika és a filmek közötti kapcsolat?

eTwinning Szeminárium Máltán

Fri, 22 Feb 2019 07:00:00 GMT
Az eTwinning Máltai Szolgáltató Pontja szakmai továbbképző és partnerkereső találkozót szervez Máltán.

Személyre szabott tanulás és egyetemes tervezés

Mon, 18 Feb 2019 16:25:00 GMT
A pedagógusok az egyetemes tervezés alapelveit jól tudják hasznosítani a személyre szabott tanulásban és tanításban, a tanulói önállóság támogatásában

BETT SHOW 2019 I.

Thu, 14 Feb 2019 07:00:00 GMT
A londoni Bett Show az egyik legjelentősebb oktatási kiállítás.

BETT SHOW 2019 II.

Thu, 14 Feb 2019 07:00:00 GMT
A tanítást segítő eszközök között nem pusztán szórakoztató robotokat vagy aktív tanulásra ösztönző színes eszközöket találunk.

BETT SHOW 2019 III.

Thu, 14 Feb 2019 07:00:00 GMT
A Bett Show színes világában nehéz lenne rangsorolni, hiszen annyi szempont érvényesülhet, hogy melyik a legmodernebb, a legkidolgozottabb...

Ők a Sulinetwork-díj nyertesei 2019-ben

Wed, 13 Feb 2019 18:22:00 GMT
2019. február 12-én az Oktatási Hivatal IV. Országos Szaktanácsadói Konferenciáján került sor az Sulinetwork-díjak átadására.

A hétvégi házi feladatok és iskolai dolgozatok szabályai

2018-10-19
Adminisztrátor
350
A hétvégi házi feladatok és iskolai dolgozatok szabályai
 
Iskolánkban a házi feladatok meghatározásával kapcsolatosan az alábbi szabályok érvényesülnek:
  • a házi feladatok legfontosabb funkciója a tanórán feldolgozott tananyaghoz kacsolódó gyakorlás (készség- és képességfejlesztés), valamint a tananyaghoz kapcsolódó ismeretek megszilárdítása,
  • a házi feladat megoldásának rendszeres ellenőrzése és javíttatása kulcsfontosságú,
  • hétköznapokon nagyobb lélegzetvételű írásbeli házi feladat elkészítéséhez elegendő idő (több nap) álljon rendelkezésre
  • az első – negyedik évfolyamon a tanulók hétvégére (szombatra, vasárnapra), valamint a tanítási szünetek idejére, legfeljebb egyénre szabott, szorgalmi feladatot kaphatnak.
  • felső tagozaton a hétvégére feladott házi feladat mennyisége ne legyen több, mint egy átlag tanítási napon feladott házi feladat
  • az ötödik – nyolcadik évfolyamon a tanulók a tanítási szünetek idejére — a szokásos (egyik óráról a másikra esedékes) feladatokon túl — nem kapnak sem szóban, sem írásban házi feladatot.
 
Az írásbeli és a szóbeli házi feladatok meghatározásának korlátai és elvei:
  • Valósuljon meg a szóbeli és az írásbeli feladatok arányos elosztása. 
  • Nem adható olyan házi feladat, amelyet a tanuló életkora és meglévő ismeretei birtokában önállóan nem tud elvégezni.
  • Órai feldolgozásra tervezett teljes tananyag nem adható házi feladatnak.
  • A házi feladat előkészítése, és kijelölése során egyértelműnek kell lenni, hogy a feladat mindenki számára kötelező házi feladat, házi dolgozat, vagy választható szorgalmi feladat.
  • A szorgalmi feladatra adott osztályzat csak abban az esetben számítható be a tanuló érdemjegyébe, ha azt a tanuló kéri.
 
 
 
 
 
A beszámoltatás rendje és formái
 
Valamennyi tanuló elsajátított tudásának szintjét vizsgáljuk a következő ellenőrzési formákkal:
•          házi feladatok elvégzése
•          írásbeli felelet
•          témazáró dolgozat, tudásszintmérő, teszt
•          iskolai füzet, munkafüzet, munkatankönyv ellenőrzése
Az értékelésnél egységes jelzéseket használunk, hogy a szülő követni tudja, melyik jegy milyen súlyú. Minden írásbeli munka esetében köteles a pedagógus a helyesírást is javítani.
 
  • Diagnosztikus méréseket végzünk : tanév elején
  • Formatív (fejlesztő) értékelés: folyamat minél több pontján kapjunk információt a tanulók előrehaladásának mértékéről,
  • értéke egyenlő a szóbeli feleletekével
  • írásbeli feleletek száma egy tanítási napon 3-nál több nem lehet ( 2 témazáró + 1 más jellegű beszámoltatás pl. szódolgozat…)
  • Szummatív értékelés: hosszabb, összefüggő tananyagegység végén, lezáró, összegző értékelés
  • a tanulói teljesítményt a követelményekhez viszonyítja,
  • egy napon 2-nél több témazáró dolgozat nem íratható, megíratás időpontját kötelező előre bejelenteni
  • dolgozatokat minden pedagógus köteles kijavítani  a megíratást követő két héten belül
  • Elégtelen eredmény esetén a pedagógus még egyszer megírathatja a témazáró dolgozatot,
  • félévi,- és év végi minősítésnél a témazáró dolgozatok eredményei nagyobb hangsúlyt kapnak, mint a szóbeli, illetve írásbeli feleletek eredményei.
 
Szóbeli beszámoltatás   
 
  • A tanulók szóbeli kifejezőkészségének fejlesztése érdekében a nevelők többször ellenőrzik a követelmények elsajátítását szóbeli felelet formájában. Ennek érdekében egy-egy tantárgy esetében negyedévenként minden tanulónak legalább egyszer kell felelnie szóban, a kevés óraszámú tantárgyak esetében félévente.

Facebook

Weboldal készítés: uniti.huKövess minket Facebookoninfo@lajosmizseiskola.hu - © Minden jog fentartva - honlap adatok