Belépés
Aktuális

Iskolai jótékonysági bál 2019

2019-01-15
Adminisztrátor
7

Matematika háziverseny

2018-11-21
Adminisztrátor
68

Meghívó

2018-11-07
Adminisztrátor
79
MEGHÍVÓ A LAJOSMIZSEI FEKETE ISTVÁN SPORTISKOLAI ÁLTALÁNOS ISKOLA SZERETETTEL VÁRJA A NAGYCSOPORTOS GYEREKEKET ÉS HOZZÁTARTOZÓIKAT BEISKOLÁZÁSI PROGRAMJAIRA!

Papírgyűjtés

2018-10-20
Adminisztrátor
127

Tájékoztató

2018-10-18
Adminisztrátor
131

Bolyai Matematika Csapatverseny

2018-09-05
Adminisztrátor
171
Iskolánk tanulói közül 4 fős csapatok jelentkezését várjuk a versenyre 2018. szeptember 14-ig a tanítóknál, szaktanároknál.

Tájékoztatás a szülők részére

2018-08-18
Adminisztrátor
2
525

Papírgyüjtés

2018-06-01
Adminisztrátor
213
Az iskola a hagyományokhoz híven idén is megrendezi a PAPÍRGYŰJTÉST!

Nyári napközi felmérés

2018-05-29
Adminisztrátor
1
214

Gyermekekért Plusz Alapítvány

2018-05-18
Adminisztrátor
199

Futófesztivál 2018

2018-05-15
Adminisztrátor
545

Jótékonysági bál

2018-02-10
Adminisztrátor
510

Felhívás

2017-12-05
Adminisztrátor
314
IDŐPONT VÁLTOZÁS: TÉRÍTÉSI  DÍJ PÓTBEFIZETÉS 

Étkezési díj befizetés

2018-09-27
Adminisztrátor
825
Felhívás!

Te szedd! Önkéntesen a tiszta Magyarországért!

2017-09-15
Adminisztrátor
316
Sulinet hírmagazin

Sulinetwork-díj jelölés 2019-ben is!

Wed, 09 Jan 2019 07:00:00 GMT
A Sulinetwork-díjat évente legfeljebb három fő nyerheti el egy független szakmai bizottság döntése alapján.

No News is Fake News projekt

Fri, 14 Dec 2018 12:45:00 GMT
Tóth Éva újabb európai eTwinning projektet indított a diákjaival, amelynek részleteit most Önökkel is megosztja.

Egy nemzetközi IKT felmérés előzetes eredményei

Mon, 03 Dec 2018 19:13:00 GMT
A záró konferencián bemutatásra kerültek a kutatás során összegyűjtött adatok előzetes eredményei...

Top Tools for Learning 2018

Mon, 26 Nov 2018 11:41:00 GMT
A Top Tools for Learning egy évente publikált összefoglaló áttekintés a 200 legnépszerűbb tanulást támogató digitális eszközről...

Milyen a jövő osztályterme?

Wed, 07 Nov 2018 18:57:00 GMT
A jövő osztályterméről gondolkodva mindenkinek más és más jut az eszébe.

Minden tizedik iskola csatlakozott a Code Week-hez

Tue, 30 Oct 2018 15:37:00 GMT
Minden eddiginél többen vettek részt idén a Code Week-en.

eTwinning Magyarország Verseny és Gyereknap 2018

Thu, 25 Oct 2018 09:58:00 GMT
Az eTwinning Magyarországi Szolgáltató Pont minden év őszén megrendezi az eTwinning Magyarország Versenyt...

Jövő osztályterme képzési kínálat 2019-re

Thu, 18 Oct 2018 11:43:00 GMT
A European Schoolnet a Jövő Osztályterme koncepcióhoz kapcsolódó, fizetős tréningeket hirdet 2019-re.

eTwinning Hetek Pályázat

Wed, 17 Oct 2018 17:39:00 GMT
Az eTwinning program keretein belül megrendezett eTwinning Hetek programjaiban a Magyarországi Szolgáltató Pont is közreműködik.

FCL, sulik, Portugália 3.

Fri, 12 Oct 2018 18:57:00 GMT
Mit is takar az FCL koncepció? Hogyan néz ki a Jövő Osztályterme Portugáliában?

A hétvégi házi feladatok és iskolai dolgozatok szabályai

2018-10-19
Adminisztrátor
301
A hétvégi házi feladatok és iskolai dolgozatok szabályai
 
Iskolánkban a házi feladatok meghatározásával kapcsolatosan az alábbi szabályok érvényesülnek:
  • a házi feladatok legfontosabb funkciója a tanórán feldolgozott tananyaghoz kacsolódó gyakorlás (készség- és képességfejlesztés), valamint a tananyaghoz kapcsolódó ismeretek megszilárdítása,
  • a házi feladat megoldásának rendszeres ellenőrzése és javíttatása kulcsfontosságú,
  • hétköznapokon nagyobb lélegzetvételű írásbeli házi feladat elkészítéséhez elegendő idő (több nap) álljon rendelkezésre
  • az első – negyedik évfolyamon a tanulók hétvégére (szombatra, vasárnapra), valamint a tanítási szünetek idejére, legfeljebb egyénre szabott, szorgalmi feladatot kaphatnak.
  • felső tagozaton a hétvégére feladott házi feladat mennyisége ne legyen több, mint egy átlag tanítási napon feladott házi feladat
  • az ötödik – nyolcadik évfolyamon a tanulók a tanítási szünetek idejére — a szokásos (egyik óráról a másikra esedékes) feladatokon túl — nem kapnak sem szóban, sem írásban házi feladatot.
 
Az írásbeli és a szóbeli házi feladatok meghatározásának korlátai és elvei:
  • Valósuljon meg a szóbeli és az írásbeli feladatok arányos elosztása. 
  • Nem adható olyan házi feladat, amelyet a tanuló életkora és meglévő ismeretei birtokában önállóan nem tud elvégezni.
  • Órai feldolgozásra tervezett teljes tananyag nem adható házi feladatnak.
  • A házi feladat előkészítése, és kijelölése során egyértelműnek kell lenni, hogy a feladat mindenki számára kötelező házi feladat, házi dolgozat, vagy választható szorgalmi feladat.
  • A szorgalmi feladatra adott osztályzat csak abban az esetben számítható be a tanuló érdemjegyébe, ha azt a tanuló kéri.
 
 
 
 
 
A beszámoltatás rendje és formái
 
Valamennyi tanuló elsajátított tudásának szintjét vizsgáljuk a következő ellenőrzési formákkal:
•          házi feladatok elvégzése
•          írásbeli felelet
•          témazáró dolgozat, tudásszintmérő, teszt
•          iskolai füzet, munkafüzet, munkatankönyv ellenőrzése
Az értékelésnél egységes jelzéseket használunk, hogy a szülő követni tudja, melyik jegy milyen súlyú. Minden írásbeli munka esetében köteles a pedagógus a helyesírást is javítani.
 
  • Diagnosztikus méréseket végzünk : tanév elején
  • Formatív (fejlesztő) értékelés: folyamat minél több pontján kapjunk információt a tanulók előrehaladásának mértékéről,
  • értéke egyenlő a szóbeli feleletekével
  • írásbeli feleletek száma egy tanítási napon 3-nál több nem lehet ( 2 témazáró + 1 más jellegű beszámoltatás pl. szódolgozat…)
  • Szummatív értékelés: hosszabb, összefüggő tananyagegység végén, lezáró, összegző értékelés
  • a tanulói teljesítményt a követelményekhez viszonyítja,
  • egy napon 2-nél több témazáró dolgozat nem íratható, megíratás időpontját kötelező előre bejelenteni
  • dolgozatokat minden pedagógus köteles kijavítani  a megíratást követő két héten belül
  • Elégtelen eredmény esetén a pedagógus még egyszer megírathatja a témazáró dolgozatot,
  • félévi,- és év végi minősítésnél a témazáró dolgozatok eredményei nagyobb hangsúlyt kapnak, mint a szóbeli, illetve írásbeli feleletek eredményei.
 
Szóbeli beszámoltatás   
 
  • A tanulók szóbeli kifejezőkészségének fejlesztése érdekében a nevelők többször ellenőrzik a követelmények elsajátítását szóbeli felelet formájában. Ennek érdekében egy-egy tantárgy esetében negyedévenként minden tanulónak legalább egyszer kell felelnie szóban, a kevés óraszámú tantárgyak esetében félévente.

Facebook

Weboldal készítés: uniti.huKövess minket Facebookoninfo@lajosmizseiskola.hu - © Minden jog fentartva - honlap adatok