Kréta E-ügyintézés tájékoztató

2021-09-01
Adminisztrátor
33
Tisztelt Szülők, kedves diákok!

A 2015. évi CCXXII. törvény az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól értelmében az állampolgároknak biztosítani kell az elektronikus ügyintézés lehetőségét. Ezért a KRÉTA felület fejlesztői az idei tanévben Köznevelési Elektronikus Ügyintézési Rendszert dolgoztak ki. 2019 március 1-től a gondviselői felületén egy új menüpont jelent meg:
 
Ettől az időponttól iskolatípusunkban, az alábbi feladatokat lehet az új rendszerben intézni:
- Kiiratkozás,A 2015. évi CCXXII. törvény az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól értelmében az állampolgároknak biztosítani kell az elektronikus ügyintézés lehetőségét.
- Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése,
- Vendégtanulói jogviszony bejelentése,
- Osztály vagy tanórai csoportváltoztatási kérelem,
- Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása,
- Tanulói mulasztás igazolására szolgáló gondviselői igazolás,
- Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelem benyújtása
- Bizonyítvány- vagy törzslapmásodlat igénylése,
- Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése.

A program használatával kapcsolatban az alábbi linken olvasható bővebb tájékoztatás.
https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17760714
Az ügyeket az alábbi linken intézhetik:
https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap
 
Plichta Ildikó
intézményvezető